Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Pondělí 16. září 2024

Svátek slaví Ludmila, zítra Naděžda

Dara Rolins to s reklamou na čepici nevychytala: Fanoušky zaujalo úplně něco jiného!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2024 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Dara Rolins to s reklamou na čepici nevychytala: Fanoušky zaujalo úplně něco jiného!

Nikola Horáková

14. srpna 2024 21:33

Dara Rolins Video

Dara Rolins (51) si vychutnává léto u moře se svým přítelem Pavlem Nedvědem (51) a zároveň se věnuje propagaci své značky. Tentokrát však pozornost neupoutal její produkt, ale něco jiného, co zaujalo všechny.

Dara Rolins je zpět v nejlepší formě po plastických operacích a její sociální sítě jsou toho jasným důkazem! Zpěvačka se hrdě chlubí svou štíhlou a vypracovanou postavou, která je nyní v centru pozornosti.

Během romantické dovolené s partnerem Pavlem Nedvědem si užila sluníčka a moře, a zároveň využila čas k vytvoření snímků na propagaci své značky a produktu. Na sociální sítě zveřejnila několik snímků v jedno dílných plavkách, na kterých všude má kšiltovku, kterou propaguje.

Je otázkou, zda Dzpěvačka dosáhla svého cíle, protože komentáře pod jejím příspěvkem na Instagramu ukazují, že fanoušky více než čepice zaujaly jednodílné plavky, ve kterých zpěvačka produkt propagovala.

 „Ty plavky jsou boží, píše jedna z fanynek. „Ty plavky nemají chybu. Fakt pecka, jen se obávám, že strhly více pozornosti než kšiltovka z vašeho brandu,“ přidává svůj komentář další z fanynek, která má pravdu v tom, že skutečně většinu fanoušků zaujaly plavky, které získaly pozitivní ohlasy.

Objevily se však i komentáře, k plavkám i kšiltovce nešetřily kritikou. „Krásná postava, otřesné plavky a příšerný design čapky,“ napsala jedna z dam. Následně se rozběhla diskuze, ve které se názory rozdělily. Někteří považovali plavky za nevkusné a lascivní, zatímco jiní je chválili jako velmi pěkné.

Ať už má každý jiný vkus, jedno je jasné, příspěvek měl propagovat kšiltovku, ale místo toho si všichni zapamatují především barevné jednodílné plavky! Účel reklamy se zřejmě minul účinkem.

Nejnovější zprávy