Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Pondělí 3. března 2025

Svátek slaví Kamil, zítra Stela

Gordon Ramsay v šoku: Takové jídlo by si rozhodně nedal!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2025 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Gordon Ramsay v šoku: Takové jídlo by si rozhodně nedal!

Eliška Procházková

2. března 2025 12:51

Gordon Ramsay a Gino D'Acampo

Gordon Ramsay navštívil v nedávné epizodě pořadu Kitchen Nightmares restauraci Leo's Italian Grill v Cedar Creek v Texasu. Během své inspekce byl Ramsay zděšen stavem podniku, zejména kvalitou mořských plodů. Obdržel stížnost od zákazníka na nedostatečně očištěné a nedovařené krevety, což ho přimělo k důkladnější kontrole kuchyně. 

Během ní objevil několik špinavých pánví v provozu, což ho vedlo k označení situace za "nefunkční". Tato epizoda, která byla odvysílána 4. března, ukazuje Ramsayho frustraci z nečistoty a nesprávných kuchařských postupů v restauraci, informuje server People. 

Tato událost není ojedinělá v rámci pořadu Kitchen Nightmares. V předchozí epizodě navštívil Ramsay restauraci The Grumpy George Pub & Grub v Georgetownu v Texasu, kde byl rovněž svědkem závažných nedostatků. Během této návštěvy mu byl podán "hrozný" vegetariánský pokrm obsahující slaninu, což je pro vegetariánské jídlo nepřijatelné. Ramsay vyjádřil své zklamání a upozornil na tuto chybu, než jídlo vrátil. 

Kitchen Nightmares je pořad, ve kterém Gordon Ramsay navštěvuje restaurace po celých Spojených státech s cílem pomoci jim zlepšit kvalitu služeb a hygienické standardy. Původně byl vysílán v letech 2007 až 2014 a v roce 2023 se vrátil na obrazovky. Nové epizody jsou vysílány každé úterý ve 20:00 na stanici Fox a následující den jsou k dispozici na platformě Hulu. 

Ramsayho zásahy často odhalují závažné problémy v provozu restaurací, od špatné hygieny až po nekompetentní personál. Jeho cílem je nejen kritizovat, ale především poskytnout majitelům a zaměstnancům nástroje a rady k zlepšení jejich podnikání. Nicméně, jak ukazují některé epizody, ne všechny restaurace jsou schopny či ochotny přijmout jeho rady, což vede k pokračujícím problémům a v některých případech i k uzavření podniku.

Nejnovější zprávy