Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sobota 15. listopadu 2025

Svátek slaví Leopold, zítra Otmar

Hailey Bieber se prodávala dobře. Teď je ale nečekaně pryč

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma INCORP MEDIA GROUP s.r.o., IČ: 118 23 054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2025 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Hailey Bieber se prodávala dobře. Teď je ale nečekaně pryč

Lenka Kučerová

15. listopadu 2025 11:51

Hailey Bieber

Slavný Strawberry Glaze Skin Smoothie modelky Hailey Bieber, který se prodával za dvacet dolarů v luxusním losangeleském supermarketu Erewhon, se stal okamžitým hitem po svém uvedení na trh v roce 2022. Právě kvůli obrovské popularitě, která do obchodu přitáhla davy zákazníků, se jméno modelky drželo na nápojovém lístku až do nedávné doby, kdy záhadně zmizelo.

Důvodem k odstranění jména bylo podle pokladní v Erewhonu, která prodává smoothie, vypršení smlouvy s celebritou. I přes formální stažení jména ze jména nápoje si však zákazníci stále objednávají „Hailey“ v obrovském množství. Zaměstnanci z Erewhonu na Beverly Hills potvrdili, že denně připraví nejméně šest set těchto nápojů, což je více než u jakéhokoli jiného smoothie v nabídce.

Jeden ze zaměstnanců Erewhonu přiznal, že i když Hailey Bieber recept sama nevymyslela a její partnerství skončilo, popularita nápoje díky její slávě stále raketově stoupá. Jiný pracovník dodal, že zákazníci stále nápoji říkají „Hailey Bieber“, protože je to jednoduše snazší a lépe se to pamatuje než dlouhý název Strawberry Glaze Skin Smoothie.

„Všichni zákazníci o tom nevědí. Stále říkají Hailey Bieber. Ona z toho už sice nic nemá, ale pro nás je to dobré,“ uvedl jeden ze zaměstnanců. Další zdůraznil, že receptura zůstala beze změny a nápoj je pořád stejně sladký. Je to stále ten samý růžovo-bílý nápoj složený z organických jahod, mandlového mléka, banánů, avokáda, datlí, javorového sirupu, kolagenových peptidů, gelu z mořského mechu a kokosového krému.

Jeden ze zaměstnanců dokonce prohlásil, že jde o „nejlepší“ položku v nabídce a zdaleka „nejpopulárnější“ smoothie, jaké kdy měli. Nápoj, který byl původně v roce 2022 zamýšlen jen jako dočasná limitovaná edice, se stal stálou součástí nabídky právě kvůli nevídanému zájmu, zčásti podpořenému propagací od modelky. V květnu Bieber v rozhovoru pro časopis Vogue nápoji připsala zásluhu na tom, že má pleť bez skvrn. Řekla tehdy, že jej pije každý den a že to je pravděpodobně z devadesáti procent důvod, proč její pleť vypadá tak, jak vypadá.

Nejnovější zprávy