Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sobota 14. prosince 2024

Svátek slaví Lýdie, zítra Radana

Kdo je skutečná čarodějnice? Ariana Grande to ví přesně!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2024 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Kdo je skutečná čarodějnice? Ariana Grande to ví přesně!

Eliška Procházková

16. listopadu 2024 19:33

Ariana Grande Video

Ariana Grande, známá svou rolí Glindy v nadcházejícím filmu "Wicked", spojila síly s Jimmym Fallonem na Tonight Show, aby znovu vytvořili ikonické virální video "Wicked Witch of the East, Bro!" z roku 2018. V krátké scénce, která původně představovala vášnivou hádku o čarodějnicích z "Čaroděje ze země Oz," Grande a Fallon synchronizovaně napodobovali originální dialog.

Ariana přitom nezapomněla na detaily, včetně gestikulace a výrazu, které dodaly videu autentičnost i humor. Fanoušci na sociálních sítích okamžitě ocenili její smysl pro zábavu a promyšlenou přípravu.

Celá rekreace proběhla během propagace filmu "Wicked," který se již brzy objeví v kinech. Ariana Grande, představitelka Glindy, prozradila, že být součástí tohoto projektu je pro ni splněným snem. Přestože ji fanoušci znají hlavně jako zpěvačku, Ariana se netají svou vášní pro herectví a označuje ho za novou výzvu. Během rozhovoru s Fallonem také sdílela, jak důležitá je pro ni kombinace herecké a hudební kariéry, a ujistila své příznivce, že zpívání nikdy neopustí, informuje server People.

Kromě tohoto zábavného momentu Ariana také ukázala své znalosti světa Oz, když opravila oficiální účet "Wicked" na sociálních sítích, který chybně citoval texty písně "Popular". Ukázala, že jako Glinda zná svou roli do posledního detailu. Tento moment jen podtrhl, jak vážně bere své zapojení do filmu, a zvýšil očekávání fanoušků před premiérou.

Celá akce nejenže bavila diváky, ale také poukázala na to, jak se moderní média a celebrity zapojují do propagace filmů. Kreativní přístup jako znovuoživení oblíbeného memu dokazuje, že humor a nostalgie jsou v dnešním marketingu neocenitelné nástroje. Na sociálních sítích si video vysloužilo tisíce sdílení a komentářů, což filmu zajistilo ještě větší viditelnost těsně před jeho uvedením na plátna.

Nejnovější zprávy