Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sobota 22. února 2025

Svátek slaví Petr, zítra Svatopluk

Tom Holland narazil v Targetu: Nemohl si koupit vlastní nealkoholické pivo!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2025 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Tom Holland narazil v Targetu: Nemohl si koupit vlastní nealkoholické pivo!

Eliška Procházková

21. února 2025 9:18

Tom Holland

Tom Holland, známý britský herec a tvář Spider-Mana, pobavil fanoušky historkou z USA, kde mu při pokusu koupit vlastní nealkoholické pivo Bero pokladní neuznal britský průkaz totožnosti. Naštěstí zasáhl jiný zaměstnanec, který nákup dokončil za něj pomocí svého dokladu. Přesto Holland vyjádřil radost z uvedení značky Bero v USA, která má přinést prémiovou a inkluzivní alternativu pro všechny, kdo hledají nealkoholický nápoj.

Tom Holland, známý britský herec a představitel Spider-Mana, nedávno sdílel na svém Instagramu humornou příhodu ze svého pobytu v USA. Ve snaze zakoupit své vlastní prémiové nealkoholické pivo Bero navštívil několik poboček obchodu Target. První dvě prodejny však jeho produkt neměly skladem, což ho vedlo k poznámce: "To není nejlepší marketing." Až ve třetí pobočce měl štěstí a našel své pivo na regále.

Radost z nalezení vlastního produktu však brzy vystřídala frustrace. Při pokusu o nákup mu pokladní odmítl přijmout jeho britský průkaz totožnosti jako platný doklad věku. Holland, kterému je 28 let, se ocitl v paradoxní situaci, kdy nemohl prokázat svůj věk pro nákup nealkoholického piva. Naštěstí mu na pomoc přišel ochotný zaměstnanec obchodu, který použil svůj vlastní průkaz totožnosti, aby transakci dokončil. Holland k tomu s úsměvem dodal: "Je to trochu ironické, že jsem nemohl koupit svůj vlastní produkt."

Tato událost poukazuje na rozdíly v pravidlech prodeje nealkoholických nápojů mezi různými zeměmi. V některých státech USA je vyžadováno ověření věku i při nákupu nealkoholických piv, zatímco v jiných zemích, jako je Velká Británie, taková omezení neexistují. Hollandova zkušenost tak otevřela diskusi o potřebě jednotných pravidel a lepší informovanosti zákazníků i prodejců, informuje server People.

Navzdory této nepříjemnosti Holland vyjádřil své nadšení z uvedení značky Bero na trh v USA. Jeho motivací pro vytvoření tohoto nealkoholického piva byla touha po prémiovém produktu, který by podporoval sociální inkluzi. Bero je nyní dostupné v prodejnách Target po celé zemi, což umožňuje širšímu publiku vychutnat si tento nápoj. Holland doufá, že jeho produkt osloví nejen ty, kteří se vyhýbají alkoholu, ale i všechny, kteří hledají kvalitní a chutnou alternativu.

Nejnovější zprávy