Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Středa 12. února 2025

Svátek slaví Slavěna, zítra Věnceslav

Kanye West opět překvapil veřejnost: Super Bowl reklamu na iPhone nahrál u zubaře!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2025 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Kanye West opět překvapil veřejnost: Super Bowl reklamu na iPhone nahrál u zubaře!

Eliška Procházková

12. února 2025 9:58

Kanye West (Ye, neboYeezy)

Kanye West během Super Bowlu LIX překvapil diváky netradiční reklamou, která byla natočena na iPhone přímo během zubního zákroku. Ve třicetisekundovém videu se s úsměvem svěřil, že veškeré prostředky, které měl na reklamu, raději použil na nové zuby. Na konci spotu pak diváky vyzval, aby navštívili jeho web Yeezy.

Tento krok vyvolal smíšené reakce. Někteří fanoušci ocenili jeho kreativitu a schopnost upoutat pozornost i s minimálními prostředky, zatímco jiní kritizovali nedostatek profesionality a považovali reklamu za nevhodnou pro tak prestižní událost, jakou je Super Bowl. Navíc se objevily spekulace, že prostředí zubařské ordinace může odkazovat na nedávné kontroverze spojené s Westovým osobním životem a jeho bývalým personálem, informuje server Variety.

Video: Kanye West NEW Yeezy Super Bowl 59 Commercial | Chris Venegas

Tato reklama přichází v době, kdy Kanye čelí kritice za své nedávné antisemitské výroky a kontroverzní chování na sociálních sítích. Nedávno například propagoval tričko s hákovým křížem na svém webu, což vyvolalo pobouření veřejnosti i organizací bojujících proti nenávisti. Jeho účet na platformě X (dříve Twitter) byl označen jako nevhodný pro práci (NSFW) a následně deaktivován po sérii urážlivých příspěvků.

Navzdory těmto kontroverzím Kanye pokračuje ve svých neobvyklých marketingových strategiích. Jeho rozhodnutí investovat do drahého reklamního prostoru během Super Bowlu a zároveň natočit reklamu s minimálními náklady může být vnímáno jako pokus o upoutání pozornosti a vyvolání diskuse. Zda tato taktika posílí nebo poškodí jeho značku Yeezy, ukáže až čas.

Nejnovější zprávy