Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Úterý 15. dubna 2025

Svátek slaví Anastázie, zítra Irena

Kardashianky v ohni kritiky: Nové partnerství označeno za katastrofu!

Top

Redaktora můžete kontakovat v každém článku skrz kontaktní formulář

Provozovatelem zpravodajského serveru EXTRASIMO.cz je firma Czech Media Network s.r.o., IČ: 11823054


Sledujte EXTRASIMO.cz

© 2025 Copyright EXTRASIMO.CZ a dodavatelé Profimedia a ČTK

Kardashianky v ohni kritiky: Nové partnerství označeno za katastrofu!

Eliška Procházková

14. dubna 2025 9:29

Kim Kardashian

V únoru 2025 oznámila Kim Kardashian a společnost Nike vznik nové značky NikeSkims, zaměřené na dámské sportovní oblečení, obuv a doplňky. Tato spolupráce, která je první svého druhu pro Nike, má ambici stát se ženským ekvivalentem legendární značky Jordan. 

Cílem je využít obrovský vliv Kardashians, která má na Instagramu přes 350 milionů sledujících, a oslovit tak širší ženské publikum. Skims, původně značka tvarujícího prádla, se od svého založení v roce 2019 rozrostla do čtyřmiliardového impéria, což z ní činí atraktivního partnera pro sportovního giganta. 

Přestože spojení dvou silných značek slibuje obchodní úspěch, reakce veřejnosti a odborníků jsou smíšené. Někteří kritici označují toto partnerství za necitlivé a nevhodné, poukazujíce na to, že značka Skims je úzce spojena s osobou Kim Kardashian, která polarizuje veřejné mínění. Matthew Quint z Columbia Business School upozorňuje, že Skims nemusí být vnímána jako značka pro každého právě kvůli této asociaci, informuje Daily Mail. 

Analytici však vidí i pozitivní stránky tohoto spojení. Podle Rachel Wolff z EMARKETER může Nike díky Skims proniknout hlouběji do segmentu dámského sportovního oblečení a oslovit nové zákaznice. Naopak Skims získá přístup k rozsáhlé výrobní a distribuční síti Nike, což jí umožní globální expanzi. Tato spolupráce tak může být výhodná pro obě strany, pokud se podaří překonat počáteční kontroverze. ​ 

Značka NikeSkims má být uvedena na trh na jaře 2025 s plánovanou globální expanzí v roce 2026. Zda se tato spolupráce stane dalším milníkem v historii sportovní módy, nebo zůstane kontroverzním experimentem, ukáže až čas. Jisté však je, že spojení dvou tak výrazných značek nezůstane bez povšimnutí.

Nejnovější zprávy