Noční můra Čechů na dovolené: Při ubytování zjistili, že žádné neexistuje!
29. června 2024 14:20
Problémy s ubytováním každoročně zažijí statisíce turistů po celém světě. Ubytovací zařízení jako hotely, apartmány nebo penziony čelí různým výzvám, které ovlivňují pohodlí a spokojenost hostů. Čí je to ale chyba, když ubytování vůbec nevznikne a turisté přijedou?
Složitá situace nastává, když jste na opačné straně světa a nejen že se potýkáte s jazykovou bariérou, ale také s kulturními rozdíly. To zažila paní Světluše z Olomouce, která se podělila s TN.cz o svou nepříjemnou zkušenost z dubna, kdy byla v Mexiku. Spolu se svým manželem a šesti přáteli si předem zaplatili asi 380 eur za dvě noci v Cancúnu přes známý portál pro rezervaci ubytování.
„Šli jsme do ulice Estero, která byla uvedena na adrese. Věděli jsme, že by to měl být poslední dům, ale ten vůbec neodpovídal tomu vzhledu, který jsme očekávali," řekla. Apartmán ale nenašli a na přiložené telefonní číslo nikdo nezvedal. Jedna Mexičanka však poznala jejich ubytování a řekla ženě, že takový dům je o dvě ulice vedle.
„Zkoušeli jsme zvonit, ale nikdo neotevíral, a ona sama říkala, že tam to nikdo nepronajímá," dodala paní, která se cítila oklamaná. Ihned se pokusila situaci řešit s poskytovatelem služby a nakonec je ubytovali místní.
Paní Světluše si stěžuje na špatnou reakci na její reklamační e-maily ohledně problematického ubytování. "Popsala jsem jim, co jsme zažili, požádala o nápravu, a pak mi napsali, že mi dají do 48 hodin vědět. To se nestalo, tak jsem napsala znovu. Opět mi slíbili odpověď do 48 hodin, ale zase se nic nestalo. Potřetí jsem napsala... a už se nikdo neozval," uvedla.
Po návratu domů se snažila problém stále řešit, tentokrát telefonicky. "Když jsem tam zavolala, řekli mi, že mi dají do pěti dnů vědět. Po pěti dnech se však nikdo neozval, tak jsem volala sedmý den dalšímu člověku, všechno mu musela znovu říct, a dostala stejnou omluvu," dodala zklamaná Češka. Známá rezervační stránka ani redakci českého média neodpověděla.